Wednesday, September 21, 2011

119days


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Aku memang dah baik sekarang ^-^K, pidato saya harini ialah blablabla. K da habis #meraban je lebih ni haa. Okey come back to the post title pasal 119 hari. Apatu apatu? Haha, aku pun taktahu :p K sebenarnya 119hari tu bermaksud, aku dah berkasih sayang dengan putra 119hari. Nampak macam lama kan? Actually nak dekat 4bulan hubungan kitaorang ni. Walaupun baru 'setahun jagung', tapi aku dengan putra dah banyak hadapi suka dan duka bersama #bajetnya ayat :> Haa, putra ni boleh tahan lah jugak, dia ambil berat pasal aku, almost every minute mesti dia ada dekat dengan aku. Kalau tak berjumpa, gayut fone lah. If tengah text, putra memang pantang aku reply lambat. Haha, susah juga nak berpakwe dengan dia ni. Makin bergaya makin payah dijaga putra ni. Kadangkadang, aku cepat jeles lah jugak dengan putra ni. Tapi aku lagi suka diam watlek aku je. Aku taknak dia rasa tak bebas nak berkawan. Yang putra ni pulak, jeles dia HEBAT bebenor. Kalah perempuan :> Tapi takpelah, cemburu tandanya kan SAYANGGG. Kan putra kan? :p Sejak akhirakhir ni, i selalu tinggalkan you kan? Semua tu tak disengajakan sebenarnya. I dah tahu marah dan geram you. Tapi merajuk you, i taktahu lagi. I just wanna know more & more about you. Terima kasih kerana menyuluh jalan kehidupan i sepanjang 119hari ni. Terima kasih kerana buat i senyum bila berbual dengan you. Terima kasih buat i gelak bila bersama dengan you. Terima kasih layan i dengan baik selama ni, you penyabar sangat sebab tu i sayang :p Terima kasih kerana merajuk dengan i semalam. Thankyou for everything. Bak kata Mak Jemah, tak bergaduh bukan bercinta namanya :> K, in the same time, i harap you halalkan makan minum i dan i minta maaf kalau ada terkasar bahasa masa kita berperang mulut di fone. I hope that you akan terus menyayangi diri i dengan sejujur ikhlas hati you. I janji i akan sedaya upaya menyayangi you apa adanya. Tak kurang tak lebih. By the way, you lah pakwe i yang paling lambat i sedar akan kehadiran you sedangkan kita dekat je since awal 2011. Taksangka at last 22May2011 you purpose i.
Sangat terkejut --' Anyway sori lah sebab i takpandai sangat nak main ayat jiwang, yang aku sanggup merentasi lautan api yang menggelegak2 apinya dan meloncatloncat mengharungi onak dan duri segala bagai and blabla tu sume. But the most important is, i honest and sincere loving you from my deepest heart #haa, kan da boleh jiwang sikit2 tuww. Hee. Saya sayang awak. Okey, dah tu je :p Kbai, Assalamualaikum
Gracias :3