Tuesday, November 1, 2011

This sadness break my all happiness

hurt, love, sad, words

Assalamualaikum. Hi, ktakda mood skrg. Tujuan utama, cuma nak curhat apa yang aku pendam selama ni, dekat blog omey aku ni je. Aku sedih. Paham SEDIH? Lama dah tak sakit hati and jeles acani. K, dah kalau kes jeles ni semua, mestilah pasal LELAKI. Dah aku perempuan kan. Aku namakan lelaki tu 'dia' jelah kay? Takperlulah terlalu terbuka kat publik ni haa. Dia boifren paling lama aku pernah bersama. Macam2 dah dia buat untuk aku selama ni. Aku je membuta kan mata, mentuli kan hati. Sebab dulu aku pernah kena game dengan lelaki yang tak berapa nak berguna untuk Malaysia. 'Game' disini bermaksud main2 couple dengan aku. Kurang ajar kan?Akutahu, tapi dia ni lain, cuma aku je yang taksedar. Aku sakitkan hati dia macam mana aku pernah sakit hati dulu. Aku memang tak patut buat acamtu kat dia. Tapi sekarang, dia balas balik apa yang aku buat kat dia yang sampai dia sakit hati tu semua. Seeeediiihh ni :'( Aku taktahu sama ada dia nak balas dendam atau nak bagi aku rasa apa yang dia rasa dulu. Kenapa nak balas2? Awak, saya tahu semua orang ada perasaan kan. Awak pun ada. Kay saya tahu dulu tu semua memang saya yang bodoh sebab buat macamtu kat awak. Tapi awak sebagai boifren kita yang paling lama, tolonggggg lah faham saya. Awak pun pernah cakap dulu, saya ni baik and blablabla. Tapi satu je, DEGIL. Ye ye, saya sedar tu saya degil. Sebenarnya saya nak suruh awak lembut kan kedegilan saya tu semua. Tapi awak tak, awak balas balik apa yang saya dah buat awak sakit hati dulu. Awak nak semua ni jadi ADIL kan? Kalau awak rasa, saya pun KENA juga rasa kesakitan tu semua. Betulkan? Hm, maaflah. Tapi saya tak sanggup tengok awak sakitkan hati saya, kerna saya taknak awak buat hati saya sakit, sampai saya benci kan awak. Sebab saya sayang awak. Saya mohon sangat2, awak tolonglah berhenti buat tu semua. Saya memang tak mampu nak tengok ''News Feed-Facebook'' saya banyak pasal awak dengan perempuan lain. Awak, saya tahan dan masih bersabar lagi dulu. Tapi sekarang dah takboleh. Maaf menyusahkan awak dengan fi'il saya ni. Saya tak akan 'publish' entri kali ni kat Facebook saya. Saya nak awak datang sendiri kat blog saya dan baca, tanpa disuruh sesiapa. Jadi siapa yang dah baca entri ni, diam2 je kay? Terimas :') Hm. Biar lah awak tahu pasal entri ni lambat mana pun, saya tak kisah yang pasti lambat-laun awak akan singgah juga blog saya walaupun awak tahu takmungkin ada entri baru sebab saya memang MALAS nak menaip, dan takmungkinlah nak mengupdate. Ye, awak memang FAHAM saya, itu kelebihan awak dan membuat kan diri awak begitu berharga. Tapi kali ni awak memang dah takkenal siapa saya dah. Sebab sekarang awak dah selalu SALAH FAHAM dengan saya. Saya taktahu dah nak cakap macam mana dah kat awak yang saya memang betul2 sayangkan awak. Tapi awak sentiasa curiga dan sangsi dengan kasih sayang yang saya dah tunjukkan kat awak. Yang menyedihkan lagi, awak tuduh saya ada lelaki lain. Hm. Swear god, my heart broke. Im seriously meant my words when I said about love, please dont do some more if you really meant to stay with me more longer . Because, I cant stand with my nature of envy and jealousy on you. Its too great for me to handle it. Please dont break my heart once more. My heart suddenly became a fragile stuff when I was seriously in love with someone. Someone? I mean its you. Maybe thats all for now, I really cant hold my tears anymore. Takecare fellas. Wassalam

Gracias :3